امیر خوش خبر سرپرست تیم :.....

خوش خبر: برد لهستان کلید صعود ماست

امیر خوش خبر گفت :« پیروزی برابر لهستان برای ایران کلید صعود است.»
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سرپرست تیم ملی قبل از بازی با لهستان اظهار داشت:« اگر  این تیم را امشب ببریم ، فرداشب  خیلی خیلی راحت تر با صربستان بازی می کنیم . درحالی که آنها عصبی تر خواهند بود. بعد هم معلوم نیست امروز نتیجه بازی صربستان با فرانسه چه شود. اگرخدای نکرده فردا شب ببازیم کار برای صعود به اما و اگر کشیده می شود. به بازی های دیگر و اتفاقات متوسل می شویم. اما با شکست لهستان راحت صعود می کنیم و بقیه  بجنگند تا به ما برسند.»
وی ادامه داد:« من امیدوارم تیم برنده شود. بازی با لهستان بازی خیلی سختی است. چرا که سالن شهر قوج  پر از تماشاگران لهستانی می شود  که یکصدا تیم کشورشان را تشویق می کنند . شاید بچه های ما برای نمایش خوب تحریک شوند اما بچه های ما واقعا کار سختی دارند. چرا که حریفشان لهستانی است که تا اینجا خیلی خوب آمده و آنها هم به این برد نیاز مبرم دارند. یعنی اگر آنها هم ببازند، کارشان خراب می شود. هر دو تیم به آب و آتش می زنند. هرتیمی منطقی تر بازی کند، برنده می شود. دو تیم تفاوت فنی ندارند. تقابل خیلی خوب دارند.»
خوش خبر درباره بازی با آرژانتین تصریح کرد:«بازی آرژانتین خیلی تفاوت داشت. چرا که بچه ها به ولاسکو قول داده بودند در اولین بازی مقابل او بهترین بازی را انجام دهند. به قولشان وفا کردند. بعد هم می خواستند خودشان را ثابت کنند که ما خوب بودیم که به اینجا رسیدیم. ولاسکو نقش داشت اما  همه والیبال نبود و... خیلی مسائل را می خواستند به رخ همه بکشند. هم به ولاسکو درس پس بدهند که ما آموخته هایمان را جلوی خودت پس می دهیم. درست است بچه ها خیلی منطقی بازی کردند و اجازه ندادند  احساساتشان بازی را خراب کند .»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 / 6 / 1393 ا 12:26 نويسنده : نیوشا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.